15 Mayıs 2011 Pazar

Blogumu Bugün Bölüyorum.. BBB = 3B

Bu blogu bir süre önce kapatmaya karar vermiştim. Ancak EKC üzerinden yazılarim devam edior. Tüm yazıları aynı blogta yayınlaryınca konseptim oldukça karıştı.  EKC u sadece aile,bebek,çocuk yazılarına ayırmaya karar verdim,daha kişisel olaylar konular orada yer alacak.

Daire blogumda ise gezi aktivite,emlak,ev,fikirler gibi daha sosyal konuları paylaşmayı düşünüyorum. Dolayısıyla bu blog tekrar aktive olacak. Hatta ilk yazımı bugün yazdım. Pazar Gezi Fikirleri - Yakın Yerler

Industrialmom blogumda ise, iş fikirleri, iş hayatı,pazar, destekler, AB gibi işsel konular yer alacak..

Böylelikle mail yoluyla her konuda bir KAOS a dönen EKC hafiflecek. Bebek ürünleri ile yerli Türk hediyelerinin satışa çıktığı diğer iki bloğumu da altyapı tamamlanması bitince paylaşacağım.

Bugün düzen günü oldu ama çok sevdim.

İyi seyirler..

Esra

Hiç yorum yok: